HTML

Iszlám egy betért Muszlim szemével!

بنت

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Madnezz: Egyrészt nem kaptam választ a kérdésemre, miért éppen az iszlám? Amúgy meg érdekelne, mi az ami m... (2010.11.16. 17:42) Elkezdődött avagy بدأ

Archívum

2010.10.10. 09:49 بنت

Elkezdődött avagy بدأ

Kedves Mindenki!

Hiszel Istenben? Nem valami diszkrét kérdés igaz, de egyszer fel kell majd tenned magadban. Egy boldog nap után, vagy egy borzalmas élmény közben, de meg fogod tenni. Én megtettem, és hosszas kétkedések, és nehézkes gondolatok után arra jutottam: Igen. De, attól még, hogy valaki hisz Istenben, nem biztos, hogy egy bizonyos vallásban is hisz. De előfördul-és szerintem ez gyakoribb-, hogy valaki egy bizonyos vallásban hisz, tegyük fel az Iszlámban, amiben én is. Elkövetkezendő írásaimban, a Hívőkhöz és hitetlenekhez egyaránt fogok szólni, a saját, egyéni Korán-felfogásom ideológiájáról, és az általam követett nagyon-nem-ortodox Iszlámról fogok beszélni. Remélem, élvezni fogjátok.

Insa Allah! Testvéreim!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://insaallah.blog.hu/api/trackback/id/tr592359512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2010.10.10. 14:33:06

Na, ekkor a blogból majd megtudom, amire már gondoltam, hogy mi vezet valakit arra, hogy pont a legrosszabb hírű jelenlegi istenhívő vallás hívévé váljon? Nagy istenhívő vallásnak rögtön ott a kereszténység a tisztán békés Jézussal, vagy a hindu vallás a maga ki tudja hány ezer éves történelmével. Ezzel szemben áll a legfiatalabb világvallás a többi hívővel fennálló rendezetlen viszonyával és a valláson belüli felekezetek közötti jelenleg zajló folyamatos, véres harcaival. Arra gondol az ember, ez csak azoknak való, akik agressziójukat akarják kiélni a vallás nevében másokon való uralkodásban reménykedve, vagy az önként behódolóknak, akik inkább megadják magukat, gondolván így békében lehetnek továbbra is. Tehát érdekel, te mit vársz az iszlámtól? És a kérdésbe beleértem, hogy teljesen az iszlám szerint élni csak iszlám országban lehet... tehát az ország gyökeres átformálása is szükséges lenne az igazi iszlámság megéléséhez.

Hitetlen (ex)Bérgyilkos 2010.10.19. 16:41:10

Hajrá!

@Madnezz: Nincs valós képünk a mindennapokról, az elméleti szépségét szeretik(szeretjük).

بنت 2010.10.20. 20:20:38

Kedves Madnezz!

Én nem értelek. Ha, nem értesz egyet az Iszlám nézeteivel, akkor, hogyan tévedtél a blogomra. Másrészt, amiről te írsz az az arabok világa. És az utolsó mondatoddal, nem értenék egyet. Hisz leírtam, én nem egy ortodox muszlim vagyok.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2010.11.16. 17:42:48

Egyrészt nem kaptam választ a kérdésemre, miért éppen az iszlám?
Amúgy meg érdekelne, mi az ami miatt nem vagy ortodox, mert ha jól tudom Mohamedet, mint uccsó prófétát nem lehet felülbírálni.
Amúgy meg szoktam nézni az iszlámmal kapcsolatos magyar oldalakat, mert érdekel az olyan filozófiájú emberek itthoni tevékenysége, akik amúgy mind diktatúrában élnek, ahol többségben vannak. Mivel én nem szeretnék abban élni, de nem is akarok elvándorolni innen.
@Hitetlen (ex)Bérgyilkos:
Elméleti szépsége a kommunizmusnak is van... a szinte őskeresztényi egymásért munkálkodás, a szerény életvitel és az elesettek támogatása. Csak a gyakorlat, az ne lett volna/ ne lenne, lásd Észak-Korea.
süti beállítások módosítása